Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 21 juni 2012

Strawberry delight

Vi va ute en liten sväng innan vi lagade middag å gick då förbi en jordgubbsförsäljare.. Jordgubbarna såg inte speciella ut men vi blev sugna så vi gick bort till en bankomat för att ta ut pengar till jordgubbarna. Och DÄR bredvid bankomaten på torget höll en frukt&grönt snubbe på att packa ihop.. Hade glömt bort honom sen förra sommaren, men mindes direkt hur bra och goda grejer han brukar ha. Och sjukt trevlig oxå. Så jag gick fram å tittade på hans jordgubbar å de såg perfekta ut ❤ "smaka!" ropade han så det gjorde jag..

Mmmmmmmmums!!

Så det blev två liter ;) och vi kommer tibax imornbitti för att köpa mer inför midsommarfesten!

Denna killen är så trevlig och bra så jag stöttar gärna honom. Torget vid Swedbank bankomaten på regementsgatan... Rekommenderas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar