Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 24 juni 2012

Sköna söndag

Började dagen lite lugnt idag med sovmorgon, sen åkte Mange till sin mamma som ligger på sjukhus med lunginflammation.. Vi va där igår oxå.. Det är jobbigt när föräldrarna blir gamla och sköra.. Man vill ju ha dem här alltid.. Men läget är under kontroll nu.

Nu när Mange varit borta har jag suttit å planerat lite grejer som måste fixas, å snart ska jag börja förbereda inför kvällens middag då bästa grannarna Sofie å Freddy kommer på besök :)

Känns skönt att inte behöva bry sig om att det är måndag imorn :)

Igår hade vi Manges ena syrra med sambo på middag. Mysigt att ha tid och ork till lite såna spontana tillställningar.

Den kommande veckan är det mkt planerat men några lediga dagar har vi då vi kan göra nåt spontant oxå ;) sen är inget planerat resten av semestern. SKÖNT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar