Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 21 juni 2012

Semester

Kände mig så seg imorse, ville verkligen inte gå upp när min Darling låg kvar å mös.. (han har ju redan börjat sin semester)... Men så insåg jag att det va sista arbetsdagen innan semestern så då gick det lite bättre ;)

Lång dag men jag fick gjort mkt och kunde gå hem med gott samvete, inga halvfärdiga ärenden att lämna över.

Tog en sväng inom systemet på hemvägen, för att fylla på med lite rosé vin. Såklart äckligt mkt folk men de flesta va inte så uppmärksamma på ena kassan där det inte va nån kö så jag tog mig in och ut snabbt som blixten :)

När jag kom hem hällde vi upp vars ett glas rosé å satte oss i solen på balkongen.. Äntligen semester!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar