Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 20 juni 2012

Begravning

Idag va jag på begravning för min fina moster ❤ usch så tungt det kändes... Och det kändes som mitt hjärta slets itu när jag såg mina fina kusiners tårar.. ingen borde förlora sin mamma så tidigt...

Efter begravningen åkte min familj till småbåtshamnen i Limhamn och åt lunch tillsammans och hade en liten minnesstund.. det va skönt... sen fick jag åka tibax till jobb med tungt huvud å jobba de sista timmarna.

Vi hade även fått gratis biobiljetter till förhandsvisningen av Rock of Ages ikväll.. gick inte att boka om ju å det kändes faktiskt rätt skönt att fokusera på nåt annat.. slappna av lite.. Och den filmen var jättebra och rolig! Rekommenderas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar