Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 4 juni 2012

en tår på min kind..

Hade tänkt träna idag... och hade säkert behövt det för att rensa huvudet.. men kan inte förmå mig att ta mig iväg  :( kroppen känns ledsen idag och den vill helt enkelt inte..

Det är lite konstigt.. när jag fick veta att min moster försämrats så grät jag massor, både hemma och på jobb.. sen hälsade jag på henne och då kom inte en tår. då satt jag och kramade hennes hand och pratade om fina minnen som gav mig ett leende på läpparna. Sen har tårarna kommit och gått under helgen.. Och när jag fick veta att hon hade lämnat oss så forsade tårarna fram.. Även idag så har det forsat.. Men inte en tår när jag träffade henne som sagt..

Sitter nu och tittar på en dokumentär om en kvinna som väger 471 kg.. ett halvt ton!! Usch vad jag får ångest nu för att jag inte tränade :(

2 kommentarer:

  1. Jag tror att du tog vara på den stunden då du träffade henne, och pratade minnen med henne! Hon hörde säkert allt vi sa till henne! Som du skrev, hon har fått ro, frid och är nu i himlen hos vår mormor och morfar, hos Marianne hennes väninna och alla andra som finns där. Emma och jag sa att hon flyger in på moln, för hon har varit så god hela livet, vi andra får kanske kämpa lite för att få en plats i himlen, men inte mamma! Nu har hon det bra och hon tittar till oss då och då!

    Kram på dig kära kusin!

    SvaraRadera
  2. Ja godare människa får man leta efter... stor kram på dig fina kusin!!

    SvaraRadera