Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 28 juni 2012

Soldyrkare

Har känt mig lite vissen i kroppen å huvud så har nu haft två väldigt lugna dagar.. Igår låg jag i soffan heeela dan och på kvällen va jag hos min vän Amelie på middag å fotbollskväll. MYS!!

Idag har det varit helt fantastiskt väder!! Soooool!! Började med en timmes promenad med bästisen :) det e så underbart, varje gång vi ses så har vi alltid oändligt mkt att prata om, trots det bara va nån dag sen vi sågs :)
Efter promenaden så va jag trött å mådde lite sådär så resten av dagen har spenderats i en solstol nedanför vår balkong. Mmmmmmys!!

Läser Zlatan-boken... Rekommenderas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar