Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 6 juni 2012

Here we go again...

Kom äntligen iväg å tränade igår. Skönt att svettas å ta i lite. Tog inte ut mig helt, men som min förra PT sa så ska man träna efter sitt humör.. E man pigg å taggad så kör man slut på sig, är man trött å tankspridd så e det bättre att ta det lite lugnare.. Viktigaste är att man tränar!

1 h Gym igår, 5h golf idag, 1 h gym imorn, vila på fredag, golf lördag... Och sen e vi barnvakt på sön så då kommer jag nog inte iväg.. Men 4 aktiva dagar i veckan e bättre än inga alls ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar