Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 11 juni 2012

Älskade ungar!

I lördags eftermiddag hämtade vi mina tre syskon barn (7, 11 och 12 år) sen har det varit fullt ös hela helgen. Inledde med att spela lite spel, sen när det va dags för middag så gjorde vi det lätt för oss... Kycklingkebabrulle! barnens favorit som de tjatar om så det är tacksamt ;)

Sen bakade jag en riktig barnkaka (typ sockerkasbotten med glasyr å strössel på) och serverade den tillsammans med lite godis när det va filmdags. Mums!
  


Söndagmorgon vakande vi till ordentlig blåst och mulet väder, vilket inte kändes så lovande.. Vi hade ju planerat att åka till Tosselilla (bad/äventyr/lekland utanför Tomelilla). Men vi chansade och åkte och det va tur för när vi kom fram så va där blå himmel och sol så det va bara att dra på bikinin och hoppa i plurret ;)









Badade nån timme och solade nån timme, grillade krov med bröd, och sen va det på med kläderna igen och så intog vi karusellområdet . Jag ÄLSKAR ju karuseller så jag är ju lika glad där som barnen.. ha ha..


Efter totalt 6 timmars lekande så stängde parken och regnmolnen började närma sig så då åkte vi hem igen. Nöjda och trötta! Tack Tosselilla!! Vi ses nästa år igen =D


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar