Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 2 augusti 2013

En spark i baken tack...

Börjar bli dags att få ordning på kroppen igen... Många som sagt att de rasar i vikt bara av amningen men se sån tur har såklart inte jag ;) men jag har ätit precis vad jag känt för å inte tränat å inte orkat tänka på sånt.. Haft fullt upp med att komma in i mammalivet.. Å att bara få landa.. 

Men nu börjar tankarna snurra å en plan börjar formas. Pratade bl à med min Naprapat som äter paleo.. Han rekommenderade att kort å gott utesluta gluten å mjölk.. Å socker såklart.. 

Jag gillar dock inte att förbjuda saker helt.. Så jag funderar vidare så får vi se vart det slutar.. 

Viktigast av allt är dock att jag kommer igång med TRÄNING!! Det är A och O och mkt viktigare än kosten! Cykla och simma och så bålträning här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar