Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 22 augusti 2013

Pigg å gla'

Idag är jag pigg å glad! Otroligt vad sömn kan göra ;) 

Igårkväll åkte jag däremot på migrän.. Blä! Då va det inte kul med en övertrött Ludde.. Mange fick hänga med honom i vardagsrummet tills Ludde blev trött så fick jag lägga mig tidigt.. Sen tack å lov har Ludde varit snäll hela natten (å inte väckt mig alltför ofta) så jag har sovit bra trots han låg i vår säng. Såna nätter är det mysigt att dela säng med honom! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar