Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 27 augusti 2013

Äntligen

Känner mig sååå glad idag! Haft en dust med hyresvärden i flera månader om att han krävt för hög hyra å med hyresgästföreningen i ryggen lyckades jag äntligen idag få honom att ge sig! Gött! Å i sista minuten eftersom vi ska betala sista hyran denna veckan å vill betala reducerat. Yaaaay!!!! 

TACK till hyresgästföreningen för ett jättebra stöd! Skönt att slippa tänka på detta.. Å skönt med 4000kr extra i kassan nu när flytten närmar sig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar