Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 20 augusti 2013

Gäller att inte ge sig...

Igår bestämde jag mig för att vänja av Ludde från att samsova med mig... Jag får knappt 30 minuters sammanhängande sömn.. Så jag ställde in mig på att inte ge upp inatt.. Han somnade kl 21, vaknade å ammades (sittandes) kl 21.30 samt kl 22.. Sen sov han i sin egen säng i drygt två timmar.. Sen började kampen som jag va nära att ge upp.. Men efter 55 minuter och X antal försök att lägga ner honom då han somnat vid amningen (men vaknat varje gång jag lagt ner honom i sin säng) så gav han sig å sov vidare när jag la honom :) tänkte att han måste ju ge upp av trötthet förr eller senare. Sen sov vi i två sköna timmar innan nästa amning som bara tog 15 min å gick bra att lägga honom igen.. Sen två sköna sovtimmar till innan han vaknade vid 05 å jag då lät honom sova resten av morgonen i vår säng. Lite mys får det ju gärna va ;) 

Såååå glad att det gick så bra å känner mig som en ny människa! Håller tummarna för inatt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar