Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 16 augusti 2013

Fun stuff

Nya favoritgrejen är Umamis Taste Teaser! Present från bästa Linda :) det är som en napp med massa hål i som man kan fylla med något som Ludde sen kan sitta å smaska på själv utan risk att han sätter bitar i halsen. Vi har haft i persika en dag och melon en annan och han älskar det. Den sysselsatte honom i två timmar när vi åkte buss och tåg häromdagen. 


När vi va hos syrran så skaffade hon en (begagnad) gåstol och den fick också högt betyg av Ludde. Han va sååå glad! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar