Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 8 augusti 2013

Crazy

Puh... Så mkt crazy stuff som pågår så jag har inte orkat blogga.. Det finns gott om idioter/psykopater här i världen.. Skönt att bara skita i det å fokusera på oss å roligheter istället! :) 

Mange har börjat jobba igen, och jag va lite nervös för det... Tyckte det var jobbigt att va själv innan hans semester å sen har jag ju varit bortskämd med att han varit ledig i 6,5 vecka... Men vet ni vad.. Det går skitbra!! :D Ludde e så mkt roligare å lättare nu!! Nu vet jag när han gnäller av trötthet å när det är hunger.. Det va inte så tydligt innan.. Plus att nu e han lite mer ok med att sitta i vagnen.. Men nu har vi sittdelen eftersom han e såpass stor att han kan sitta själv å det e ju lite roligare för honom då han kan se allt nu :) bärselen e alltid med men den behövs inte lika mkt.

Idag var jag å Luddi på infomöte inför babysim som börjar nästa vecka. Så kul det ska bli!! Längtar!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar