Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 22 augusti 2013

Barnens Hus

Barnbutikerna Barnens Hus (12st) har kursat nu i veckan å igår började deras superrabatterade utförsäljning. Alla mammalediga mammor i hela Skåne åkte nog dit för det va lååång kö (flera timmar för att komma in)... Jag hade tänkt va där tidigt å köa men pga den jobbiga natten så sket jag i det å kom därför dit efter öppning.. Tittade på kön å tänkte "så jäkla inte värt det!". 


Hade lite kontakt med vänner som köade till den andra butiken å de va så snälla så de handlade åt mig när de väl fick komma in. Världens bästa!!! :) så det blev en bilstol som Ludde kommer börja med om någon/några månader. En Mobi Maxi Cosi! Den kom tvåa i bästitest 2013 å blir toppen. 

Anledningen att jag inte ville ha den som vann bästitest är att den kan man inte justera/fälla till sovposition när barnet sitter i den, å det tycker jag e värdelöst! Båda e ju jättebra såklart men har olika nackdelar, så man får ju fundera på vilka nackdelar man kan acceptera.

En tuff röd blev det :)



Efter mina vänner shoppat klart så åkte jag hem till dem å blev bjuden på lunch :) sen myste vi å våra små killar ett par timmar innan vi åkte hem igen. Ludde har blivit så duktig på att åka buss! Han sitter bara nöjt å studerar folk. Underbart!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar