Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 27 augusti 2013

Happy day

Intensiv dag idag! Började med att få frukostbesök av Sandra å hennes lille Elias (1 år 2 mån). Jättemysigt att äta tillsammans å snacka loss. 

Sen mötte jag upp Erica å Luddes bästis Edvin, så promenerade vi in till slottsträdgårdens café å tog plats vid långbord där hela mammagruppen slog sig ner (9 st). Myyyys! Å massa snack om allt möjligt! 

Därefter promenerade jag å Ludde vidare hem till extramoster Petra där hon å andra extramostern Josefin med lille Theo satt å drack kaffe i trädgården. Ännu mer mys! :) 

Kvällen blir lugn.. Bara jag å Ludde för Mange e på jobbresa. Tänk om man fick vara lediga tillsammans jämt... Så underbart! Älskar min familj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar