Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 28 juli 2013

Life keeps on rolling..

Ojojoj som tiden rusar fram! Sen vi kom hem i tisdagsnatt så har det varit fullt ös med fullbokade dagar. Grillningar, Bröllopsfest, frukostdejt, tvätt, fix å trix... inte ens hunnit åka till ICA och handlat så kylen är tom! Kommande vecka är ganska full den också.. och sen är det dags för min älskade darling att börja jobba.. kommer bli så trist att inte vara alla tre tillsammans... Back to reality.. Men inte deppa för det nu, utan ska njuta av sista veckan.

Idag är det exakt 2 månader tills vi flyttar!! Wiiiii, guuuud vad jag längtar!! Fast samtidigt kommer jag nog sakna närheten till stan. Men med tanke på hur sällan jag faktiskt promenerar in till stan så känns det som det kvittar.. det e bara väldigt smidigt när man väl ska dit..Nu kommer det ta 20 min extra (på tåg) för att ta sig in till Malmö city och bara 8 minuter till Lund. Kommer åka till Lund när det bara är nåt jag ska handla, men kommer såklart åka in till Malmö för att träffa vänner. Kommer fortsätta på BVC här i stan ett tag till då jag trivs så himla bra där.. och kommer definitivt fortsätta hänga med min underbara mammagrupp! Plus att jag ska på babysim på SUS så det kommer bli besök i Malmö minst 2 ggr/vecka. Och så vill jag ju hänga med finaste Josie som fick sin lille ursöte Theo för drygt en vecka sen :) Vi som varit så glada för att vi skulle vara mammalediga å bo så nära varandra... å så flyttar jag nästan direkt.. suck.. men men, vi kommer ses ändå!

Idag har jag badat ett par gånger i havet. Sååå skönt med tanke på hur sjukt varmt här varit! nästan så man smälter! Denna sommaren är bästa sommaren på lääänge!! Lyx att vara mammaledig.

Om en vecka blir Ludde 5 månader.... FEM MÅNADER!! Vart tar tiden vägen??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar