Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 23 juli 2013

Kohage!

Stugorna vi haft ligger mitt i en enorm kohage!! Så för att komma till stugan med bil måste man öppna en stor grind in till hagen, köra en bit genom äng och skog å när man kommer fram till havet så ligger stugorna där. Vi var tvungna att sätta upp staket runt husvagnen å ha bilarna innanför det vanliga staketet, för annars kommer kossorna å äter på bilarna/husvagnen. Lite lustigt ibland när man kom ut på terassen så stod där 20 kossor å glodde på en från andra sidan staketet ;) en gång va det läskigt med dem.. Vi hade varit på grillning hos en granne och gick hemåt med barnvagnen när vi mötte kossorna.. De blev så jäkla nyfikna på barnvagnen så de inringade oss å kom närmre å närmre, tills Mange fick jaga iväg dem.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar