Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 1 juli 2013

Wedding time

I lördags var det möhippa för fröken Andersson :) bröllopet stundar på söndag och jag är så glad för deras skull! De är verkligen à match made in heaven! Tårarna kommer forsa.. Måste skaffa storpack med näsdukar.. 


Ludde har fortsatt sin "våga vägra äta om det inte är mammas bröst".... Han äter inte förrän jag kommer hem igen oavsett vad Mange försöker med.. Men han är inte särskilt ledsen heller.. Å när jag kommer efter några timmar så verkar han inte vrålhungrig... Snarare ganska nöjd å glad.. Knasiga gullunge! 

På bröllopet ska han inte vara med utan ska passad av min syster som bor i närheten av festlokalen. Så om han fortfarande vägrar flaskan då så får hon köra dit honom så jag får amma.. Hon är supersnäll som ställer upp!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar