Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 15 juli 2013

Stora killen

Tiden går så fort!! Vår lille prins växer så det knakar.. Utvecklas så snabbt!! Han försöker redan börja krypa men är inte tillräckligt stark än.. Snart så ;) 


Tråkiga nyheter är att min rygg har plötsligt pajat :( inte samma som mitt gamla problem (vilket jag blev av med för ett år sen...). Detta är nåt helt annat! Mkt läskigare än innan, för ryggen låser sig ibland när jag sätter eller lägger mig, å då kan jag inte hålla emot så om jag sitter så bara ramlar jag omkull.. Extra läskigt när det händer å jag håller i Ludde.. Då kan jag hålla mot tills någon tar honom men det gör fruktansvärt ont :( 

Så nu blir det till att boka in behandling hos naprapat å ta tag i sjukgymnastik! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar