Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 5 juli 2013

Zzzz

Det hjälpte inte att jag la mig med honom... Nytt utbrott kom, det enda som accepterades var att jag stod å vaggade igen.. Absolut inte sitta ner.. Det positiva var iaf att han däckade en timme tidigare idag.. Redan 23.15.. Yaay.. Eller nåt... Zzzzz.... 

Inser verkligen hur bortskämda vi varit innan. Han har ju alltid varit så lätt att somna.. 

Passade på att introducera vår nya nappflaska.. Vill ju att han ska kunna äta även när jag inte e där... Jag introducerade den som en leksak och det gick bra.. Blev t o m några sug ;) skynda långsamt.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar