Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 5 juli 2013

4 månader!!!

Igår blev vår älskade lille Luddeludd 4 månader! Jäklar vad fort det går!!!! Försöker njuta av nuet... Nu e han 63 cm lång och väger 6,9 kg, dvs dubblat vikten sen han föddes. Fina killen!!! 

Han är tyvärr inne i en jobbig fas där han blir ledsen varje gång han blir trött, framförallt på kvällen.. Två kvällar på raken har han somnat som vanligt vid åtta men sen vaknat efter en timme eller två å då gråtit å skrikit om vi försökt lägga ber honom.. så till sist har vi fått stå å gå med honom i famnen tills han somnar..  Vid tolv.. Inte kul :( ikväll provar jag att lägga mig med honom direkt när han somnar å idag blev det redan sju.. Ska se om jag kan bryta detta jobbiga mönster genom att va bredvid honom ikväll.. Håll tummarna! 

I övrigt har vi väldigt kul. Shit så mkt han utvecklas varje vecka. Imponerande och väldigt kul att följa :) häftigt att se så fascinerad han kan bli av saker som vi tar för givet. 

Måste ta tag i namngivningskalas... Fått veta nu att lokalen vi ska va i inte rymmer så många vi hade velat bjuda.. Så nu får vi banta listan lite :( inte för att vi tänkt extremt många, men ändå.. 

I helgen e det bröllop å sen drar vi till Gotland. Ska bli kul!! Har dock känt mig krasslig, fast det har inte brutit ut än... Hoppas det inte blir nåt av det.. Riktigt kass timing isf! :( 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar