Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 27 oktober 2012

Rensar!

Äntligen har jag tagit tag i det jag tjatat om i en månad.. Rensa ut kläder!! Alla byxor är ju för små och alla tröjor som inte e för tighta blir för korta när magen putar ut.. Så nu har jag rensat ut majoriteten av kläderna från min byrå.. Får ta å gå igenom allt som hänger i garderoben imorn!

Nu e det dags att hoppa in i duschen å göra mig i ordning för kvällens 30 års fest för bästa Petra :) och då ska hatten på för det e kvällens tema!!

Dagens utrensning! (Synd inte riktigt men det är två tjocka höger även bakom de främre... Puh!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar