Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 15 oktober 2012

Dinner tajm!

Sitter å väntar på att maten ska bli klar.. Broccolibiffar i ugnen som ska serveras med sallad å vitlökssås! Från Mathems matkasse. Ska bli spännande att prova :) biffarna är i ugnen å allt annat är klart så nu bara väntar vi.

By the way, äppelkakan i fredags blev bränd... Dumma dumma gasugn :( men vi kunde skära bort den sidan å resten smakade jättegott, men det blev ju inte så snyggt som det hade blivit i vanlig ugn... Längtar efter en vanlig elektrisk ugn!!!

1 kommentar:

  1. Matkasse

    Hej,

    http://www.matkasse.com/

    Jag har gjort en sida där jag samlat Sveriges alla matkassar. Gå gärna in och betygsätt de olika leverantörerna och kolla vilka som levererar till ditt postnummer.

    //Gunnar

    SvaraRadera