Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 9 oktober 2012

älska hösten

Idag mötte jag upp Amelie efter jobb för en promenad. Vi ska försöka boka in det varje vecka :) Vädret var lite skumt.. sol samtidigt som det regnade, samt väldigt blåsigt och kallt.. Men skönt med promenad ändå, speciellt efter en lång dag inne på jobb! Vi promenerade i slottsparken och upptäckte så vackra färger det är nu.. hösten är verkligen fantastisk!!




Blev inspirerad av Amelie som skulle laga Fläskpannkaka till middag.. så nu har jag också gjort det!1 ha ha ;) MUMS!! simpelt men såååå gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar