Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 23 oktober 2012

pregnant bitch!

Sorry, nu har jag varit dålig på att uppdatera.. tänkt på det flera gånger men inte kommit till skott.. Den senaste veckan har kantats av huvudvärk och kass i magen :( inge kul.. Så jag har fått ställa in olika aktiviteter och tagit det väldigt lugnt. MEN jag är tacksam att det inte är värre än så, hör hela tiden från vänner/folk på nätet om hur jobbigt de har det med foglossning och havandeskapsförgiftningar m.m. SÅÅ TACKSAM att jag mår så här bra fortfarande!!

Det sprattlas för fullt i magen och i lördags kunde Mange för första gången känna sparkarna! Han blev så glad :)

I söndags var jag och simmade. Gud så skönt det är!! Så det ska det bli mkt av minsann :) Kunde inte ta i och hålla tempot som jag brukar, så fort jag försökte så fick jag små sammandragningar eller liknande i magen. Men det var väldigt skönt att bara simma runt i lugnt tempo.

Jag har fått mitt första hormon-utbrott eller vad man ska kalla det.. Innan har varken Mange eller jag tyckt att jag fått några humörsvängningar, men i söndags bröt det loss. Sån sjuk känsla att själv hela tiden inse hur jäkla mkt man överreagerar men samtidigt inte kunna sluta!! En riktig bitch!! Det låg visserligen en bra poäng bakom det hela men det behövdes nog inte en sån reaktion.. ha ha ;) Tur Mange e så lugn å sansad å vet hur han ska hantera det. Han e bäst!!! <3 Tror också att min överreaktion berodde lite på att jag var så trött på huvudvärk å magproblemen..så det blev droppen lixom.

I lördags var det underbart varmt här i Malmö. Man kunde promenera i linne och bara njuta av den här lilla värmeknäppen.. varmaste oktoberdag på herrans massa år. Vi passade då på att ta en lång promenad som slutade i Västra hamnen med en mumsig fika. Underbar dag med den bästa i mitt liv!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar