Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 4 oktober 2012

Glasögon!!

Jag skaffade glasögon för ca 9 år sen och min syn har varit väldigt stabil sen dess. Använder glasögon mest när jag kör bil eller så.. Men senaste månaden har min syn blivit hastigt sämre. Plötsligt börjat tvingas ha glasögon när jag ser på tv m.m. Och det känns skit!! Men idag slog det mig att jag läst nånstans för länge sen att synen kan försämras av graviditeten.. Så jag googlade nyss, och mkt riktigt så kan synen bli tillfälligt sämre när man blir gravid men det blir bättre igen när man ammat färdigt.. Tur jag e seg å inte hann skaffa nya glasögon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar