Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 8 oktober 2012

Höststädning

Upptäckte idag av en slump att en person tagit bort mig som "vän" på Facebook å kände mig först lite sårad.. Sen tänkte jag efter.... Jag har inte träffat personen på över 2 år å vi har inte skrivit direkt till varann nånsin.. Har bara lärt känna varann på fester, så ingen barndomsvän direkt ;) finns ju ingen anledning att ha kvar varann!

Detta fick mig att göra en höstrensning på min vänlista! Svårt att dra gränsen dock... Finns vissa som jag har kvar trots vi inte träffats på evigheter å nog inte kommer träffas ofta om ens nånsin igen, fast som e roliga att följa.. Rensade bort ca 15 pers.. Har ett gäng på en kanske-lista som jag får fundera på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar