Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 11 oktober 2012

Bed time

Äntligen nerkurad i sängen!! Haft en väldigt hektisk dag på jobb å kände fler gånger att jag nu måste lära mig att inte stressa upp mig när det blir mkt... Men det e svårt!!

Efter jobb mötte jag upp fina Julia å hennes lilla Linnea <3 vi fikade på café Gateau.. Mums så gott! Köpte hem ett fint aprikosbröd därifrån oxå som jag mumsat på ikväll. Jag ser så mkt fram emot att få vår egen lilla bebis, rulla barnvagn å hela köret! Extra mkt när man får umgås med en sån goding som Linnea :)

Nu e det sovdags. Älskar att krypa ner i sängen! Har kommit in i en period där jag sover så grymt bra!! Sååå härligt! Vanligtvis vaknar jag flera gånger varje natt.. Det har jag gjort sen jag gick i högstadiet. Men nu sover jag i ett sträck. Vaknar i samma position som jag somnat och är verkligen utvilad. I love it!! Njuter så länge det varar ;)

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar