Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 31 oktober 2012

Chocolate <3

Nyss hemkommen från en biokväll med min Darling! Vi såg nya James Bond och den var riktigt bra!! I löööv James Bond men har inte tyckt att de senaste har varit riktigt värdiga Bond-namnet.. Men det var denna!!!

Nu är det Greys Anatomy och jag ska gotta till det ordentligt med CHOKLAD!! Min favoritchoklad som jag fått av min fina vän Sofie <3 det är nämligen så att imorgon börjar jag med godisförbud!!! :( för bebisens skull så ska jag undvika framförallt godis, för det är min värsta svaghet.. Först och främst kör jag från imorn (1 nov) t o m lillejul (23 dec).. Sen får vi se hur hårt jag kör i januari.. Denna omgången nu ( ca 7,5 veckor) kör jag tillsammans med min goa kollega Camilla, en riktig stöttepelare!! Vi e bra på teamwork!

Så därför ska jag nu kränga så mkt jag orkar av denna goda choklad <3 muuuums!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar