Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 12 oktober 2012

Helg!!

Äntligen hemma efter en riktigt hektisk dag.. Puh, aldrig kul att sluta veckan så..

Men nu blir det i alla fall en myskväll med min Darling! <3 vi ska laga en chiligryta från Mathems matkassar som vi nu provar på en vecka :) å jag ska kanske våga mig på att baka en äpplekaka.. Håll tummarna att vår knäppa ugn samarbetar ;)

Imorn blir det en rolig aktivitet på förmiddagen sen drar vi till Falsterbo för att umgås med mina föräldrar. Söndag är helt ledig så då ska jag se till att fixa grejer här hemma som jag skjutit upp.. T ex rensa min garderob!!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar