Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 27 juni 2013

Update

Midsommar var förresten riktigt bra :) supermysig å Ludde sov som en stock i vagnen bredvid oss från kl 18 tills jag väckte honom vid midnatt för att gå upp å lägga oss, då åt han å sov sen till 05, åt å sov sen till 9 då vi gick upp :) lyx! 

Vi badade på kvällen å det va sååååå varmt i vattnet :D uuuunderbart!! 

I övrigt har senaste veckan varit bra. Mkt häng med manges systrar. Jättekul att få hänga med australienarna, å deras lilla Teresia e så go! 

Foto på midsommar då det bjöds på jordgubbar å vitchoklad/blåbärs cheesecake å skön sång å gitarr av Aaron :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar