Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 3 juni 2013

Nattinatt

Dagens mumsiga sallad :) gnocci, sallad, prosciutto, avokado, mozzarella, melon... Mmmmums!! 


Lite nervös inför imorn.. Då blir Ludwig 3 månader (!!!) och det ska firas med vaccinering :( :( :( den kommer göra ont på min lill-Darling och risk för feber.. Så imorn blir det en lugn eftermiddag... Jag e beredd på att bara ligga i sängen å mysa/trösta honom.. Sen (dumt nog) ska vi på visning på kvällen... :/ bad planning! 

Ludde somnade åtta ikväll i vår säng. Innan har han alltid somnat i min famn å legat där tills vi lägger oss, men nu har han de senaste dagarna visat att han inte vill det längre! Han blir gnällig å lugnar sig inte förrän vi går in i sovrummet, å där blir han tyst direkt å somnar snabbt :) duktig kille som vet vad han vill! Sen när vi lägger oss så flyttar vi över honom till hans egen säng. Gullunge! 

Han har tänder på gång!! (Ohh nooo!) han dreglar som en galning å vill gnaga på allt han kan, å har oftast ena handen (eller helst båda) i munnen så det verkar som det kliar ordentligt i munnen. Men det kan vara så här länge innan tänderna väl kikar fram, vilket jag verkligen hoppas dröjer för att amma en bebis med tänder lär ju INTE va skönt :( 


Nu e det bedtime! Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar