Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 3 juni 2013

Måndag

Då var det måndag igen å Mange e tibax på jobb :( längtar tills om drygt två veckor... Då börjar manges 6 v långa semester :D det e så mkt som händer med Ludwig varje dag, han utvecklas i rekordfart och Mange missar sååå mkt på dagarna... Så jag ser fram emot att han ska få uppleva så mkt kul med Ludde på sin semester :)

Vi har iaf haft en riktigt mysig helg! I lördagsmorse åkte vi till min syster i Höganäs för att passa hennes barn. Bra tajming för det hade tydligen blivit riktigt kasst väder här hemma å vi hade strålande sol i Höganäs :) låg i trädgården å njöt hela dagen... 

Igår åkte vi från Höganäs direkt till Kävlinge för visning. Ett hus som vi inte hade mkt förväntningar på men som verkligen överraskade! Återigen blev jag kär i huset och var redo att flytta in ;) men Mange blev inte lika kär... Och efter lite fundering så kom jag på några viktiga saker som faktiskt saknades.. Så jakten fortsätter... Never ending story känns det som.. 

Man ska ju inte vara för kräsen men samtidigt så ska man inte nöja sig å sen ångra sig... Vårt hus finns där ute nånstans! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar