Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 27 juni 2013

Life

Nu har vi fått säljarna att sänka priset ännu lite till eftersom där uppkom några anmärkningar igår som behöver åtgärdas. Känns gött! Imorn skriver vi under ett tillägg till kontraktet :) säljarna här ett hus på gång där det är snabb inflyttning så eventuellt kommer vi flytta redan i aug/sep... Vi får se om de vinner budgivningen :) annars e det som sagt 1 okt (eller t o m 27 sep) som gäller :D 

Idag har jag varit å shoppat med Linda å Amelie på Emporia å fick med mig ett par trevliga påsar hem :) bl a klänning till bröllop vi ska på nästa helg! 

Jag har denna veckan varit iväg utan Ludde två gånger i ett par timmar.. Och plötsligt har han börjat vägra att äta ur flaskan... Han har ju gjort det förut när jag varit iväg, men nu tokvägrar han å går hellre hungrig!! :( han e så jäkla envis, min älskade lille unge! Mange provade till och med att hälla i honom bröstmjölken ur kopp (som vi gjorde när han var nyfödd å hade gått ner för mkt i vikt), men han spottar ut det... Vill bara äta direkt från bröstet.... Vilket innebär att jag nu är totalt låst... Vet inte hur vi ska lösa det? Han borde ju äta förr eller senare om han är hungrig, men jag vill inte vänta ut honom för länge.. Han ska ju inte få vinna över oss sen, men han känns för liten nu för att ta en sån kamp... Lika envis som sin mamma.... Suck! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar