Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 25 juni 2013

I'm back

Sorry för dålig uppdatering men jag har njutit av att bara få vara :) Mange har ju semester nu så när han tagit Ludde så har jag bara slappat. Välbehövligt :) vanligtvis bloggar jag när jag sitter med en sovande Ludde i famnen eller ammar eller liknande, men nu har jag ju haft Mange att prata med istället ;) men jag ska ta tag i bloggandet igen nu för jag tycker det e kul. Ligger ofta på natten å kommer på massa jag vill skriva men sen glömmer jag det till nästa dag ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar