Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 5 juni 2013

Life is good

Jag håller på att explodera så spännande det känns med huset! Jag e verkligen värdelös förhandlare i såna här situationer.. Hade jag fått välja så hade jag ringt å sagt att vi lägger deras begärda pris direkt!! Bara vi får det.. Ha ha.. Tur Mange har lite mer is i magen... ;) 

Det finns andra intressenter men alla måste lyckas sälja sitt boende först så vi sitter ju i ett guldläge!! 

Igår vaccinerades ju Ludwig. Stackars liten säger jag bara :( han va helt förstörd hela dan/kvällen å behövde mkt sömn å närhet. Han skrek så mkt efter sprutan så vår Bvc-sköterska praktiskt taget bad oss gå för vi störde så mkt.. Ha ha.. Han kan tjuta om han vill minsann ;) 

Direkt efter så var det dags för promenad med mammagruppen å jag kände mig lite kluven i o m att Ludde var så ledsen. Men han somnade så vi hängde med och det e jag glad för! Dels för att det va skönt för mig att distraheras lite så min oro släppte, och dels för att jag har världens härligaste mammagrupp! Nästan alla va med å vi gick å satte oss på en mysig uteservering i det gröna. Där snackade vi massor och det e så skönt att vi är olika å vågar säga alla olika knasiga tankar å ingen dömer. Underbart!! 

Nu e klockan halv tolv å Ludde sover fortfarande.. Så nu börjar det bli dags att få liv i gullungen ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar