Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 11 juni 2013

bara är...

känner mig så utvilad idag för Ludde har sovit så bra inatt.. sov 20-22 i min famn, sen la vi honom i sin säng å så sov han 22-05,30 amning 30 min sen har han sovit sen dess... nu e kl 9,30 å han sover fortfarande trots att här varit en sotare (eller vad de är) å kollat ventilationerna å massa sånt.. nästan orolig eftersom han inte reagerar på allt ljud.. ha ha.. (men jag har kollat att han andas...) ;)

Mange stack iväg nu å ska vara bortrest med jobb tills imorn. "konferens" kallar de det men de kommer mest sitta å fiska tror jag ;) så va det sist de åkte till samma ställe. he he.. får se vad han får hem för gott. Sist va det två stora fina laxar. mums!

Kommer kännas lite konstigt att vara själv med Ludde... inga problem, men lite tomt såklart.. Vi e bjudna på grillning ikväll hos ett par vänner så jag tror att jag å Ludde sticker dit å hänger lite :) Å innan dess så e det häng med mammagruppen. Lövely!




1 kommentar:

  1. Hej Kusin,
    Jag och Mange ska hyra en stuga på Hasslö v.29, vill ni komma upp till oss och hälsa på? Kramar

    SvaraRadera