Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 13 juni 2013

Börjar känna mig vuxen!

Vi var såååå nervösa idag när vi körde till Kävlinge! Dags att skriva under vårt största köp nånsin... Var det rätt hus? Hade vi missat något viktig? Det hade ju gått så fort!! 

Men när vi åkte därifrån var det med en varm och säker känsla i hjärta och mage :) säljarna var ett riktigt härligt par som vi kom väldigt bra överens med, och svaren på de få frågetecken vi hade blev positiva överraskningar. Underbart! 

Med handen på hjärtat så tror jag verkligen detta är det perfekta huset för oss! Utan tvekan! 

Imorn ska vi ringa och boka besiktningen.. Vill få den avklarad så vi vet att allt är ok! 

Somnar med ett leende på läpparna ikväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar