Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 7 juni 2013

Tröttis

Har en riktigt trött liten kille idag. Jag märker verkligen hur mkt vaccineringen påverkat honom. Vill gärna sova hela tiden å är väldigt gnällig när han e vaken.. Min lille älskling <3 


Igår va vi hos vänner i Svedala på grillhäng i deras trädgård. Supermysigt! Ludde tyckte det va jättekul å ville inte somna på kvällen förrän vi åkte hem, å väl i bilen däckade han direkt ;) sen va han vaken en stund när vi kom hem men har sen sovit från ca 23-11.30 med 3-4 amningspauser.. Å jag med ;) 

Nu e det fredagskväll, Mange e hemkommen från jobb å nu ska vi njuta av helgen å fundera på huset... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar