Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 9 juni 2013

Snabb update

Haft en bra helg med massa mys med familjen i Falsterbo.

Ludde e fortfarande gnällig och extremt trött efter vaccineringen.. Inte riktigt sig själv.. :(

Vi har lyckats dra ut på tiden mellan amningarna, men det e svårt när jag e själv med honom.. Jag "luktar" lixom mat så han blir hungrig så lätt då.. Men när Mange e hemma kan det gå 3 h mellan amningarna!! 

Vi har höjt vårt bud på huset å förklarat att detta är vårt slutbud, så nu väntar vi på säljarnas svar... Accepterar de inte så släpper vi det och letar vidare! 

Jag har gått ner 3 kg på typ 3-4 v.. Trots att jag inte följt planen ordentligt med kost å träning.. Men det lilla jag har skärpt mig har ju gett resultat iaf. :) så nu blev jag taggad att verkligen skärpa mig för då borde det ju gå ännu bättre! Heja heja! 

Nu e det bara 1,5 vecka tills Mange börjar sin 6 veckor långa semester :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar