Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 18 juni 2013

Bra start


Haft en riktigt bra start på veckan :) riktigt fina sommardagar och bara massa skoj.

Igår var vi på banken å fixade papper gällande husköpet, sen hälsade jag å Ludde på på mitt jobb å kvällen blev en sushidejt med fina Sofie.

Idag började jag dagen med att snälla Linda kom å passade Ludde medan jag gick på tandläkarbesök. Var riktigt nervös med tanke på allt godis jag ätit sen Ludde kom plus att jag inte alltid hunnit med tandborstningen så noga.. Men tack å lov fick jag bra betyg och kan vänta 1,5 år till nästa besök :) yaay! 

Sen begav jag å Ludde oss ner på Ribban (stranden) å mötte upp min härliga mammagrupp :) där hängde vi i 4 h å bara snackade å skrattade å njöt. Underbart gäng!!!




När vi sen kom hem var darling redan hemma å överraskade med present :) en stor mysig ljusrosa morgonrock från Lexington :D (jag har beklagat mig över min gamla) OCH en huspresent till oss båda - nya blåa dusch- och hand-handdukar från Lexington :) myyyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar