Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 30 september 2012

Weekend

En sån mysig helg! Först besök hos syrran fre-lör dit även kusinvitamin med familj kom. Alltid lika kul att träffas!! Och speciellt deras små sötnosar <3

Där passade vi även på att storshoppa bebiskläder (!!!!!) på min systerdotters skolas stora loppis som e varje termin.. jättefina kläder för runt 10 kr plagget.. Shoppade i storlekarna 50-68 för runt 600 kr, 2 ICA papperskassar fulla med små söta bodies å minikläder, rena kapet!!

Idag var vi på frukost hos kära vänner som fick barn för en månad sen. Så spännande att få höra hur första tiden som föräldrar kan vara.. Längtar med skräckblandad förtjusning ;) tänk att vara ansvarig för ett litet liv!!

Sen blev det ett kort besök hos svärmor innan vi körde till mina föräldrar för en klassisk tacomiddag och kladdkaka :)

Inte varit hemma på hela helgen typ.. Även om det e kul att hitta på en massa och det varit mysigt så känner jag att det hade varit skönt att ha en lugn dag hemma.. Nästa helg kanske ;)

denna veckan e redan ganska uppbokad!! Puh! Middag med vänner mån och tis, franska på ons (plus Greys Anatomy!!), torsdag tvätt, lördag först brunch med en vän och sen barnvakt... Kommer säkert lyckas klämma in nåt mer ;)

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar