Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 25 september 2012

Sleep tight!

Är så trött... Långa dagar och lite sömn i London, kom hem igårkväll och haft fullt ös på jobb idag... Idag va det nämligen dags för ett event med våra kunder som jag jobbat med sen i juni. Kände mig stressad över det inatt, så sov dåligt... Men allt gick bra och kunderna var supernöjda så det känns gött :)

Så nu ska jag lägga mig avslappnad å nöjd så jag e säker på att det blir en riktigt skön natt!!

Nattinatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar