Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 26 september 2012

Trust your gut!

Måste bara säga att jag har grymmaste magkänslan.. Den kan man verkligen lita på ;) den har haft rätt så många gånger förut trots jag inte haft konkreta bevis..

Denna gång handlar det om ifall det är en han eller hon i min mage... Jag har alltid förr sett en dotter framför mig när jag har tänkt tanken på att skaffa barn.. Men från ca vecka 5 så har jag varit 110% säker på att det är en liten pojke.. ALLA andra utom en vän har varit bombis att det skulle bli en flicka.. Men jag har fortsatt varit säker på min sak..

Det kvittar fullständigt vad det blir för vår del, bara det blir ett friskt barn!! Vi är så tacksamma att vi fått denna fantastiska gåva.. Det är verkligen ingen självklarhet.

Men det är ändå kul att veta såklart ;) och idag var vi på ultraljud och där fick vi se klart och tydligt att det är en liten prins som vi väntar på <3

1 kommentar: