Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 15 september 2012

Barnvagn!

Idag har varit en bra dag!! Började med brunch med bästa vännerna på goa Rica Hotel :) sååå mysigt!

Sen åkte jag å Mange till Babyproffsen för att kolla på barnvagn :) oj en sån djungel.. Fast jag hade googlat på det innan å visste nästan redan vilken jag ville ha. Vi kikade runt å kände på olika vagnar å snackade med personalen. Den vi gillade mest som även va den jag sett bäst kommentarer om på nätet var en Emmaljunga Ozone! Smidig och nätt så den passar bra här i stan ;) vet ni några nackdelar med den så dela gärna med er!!

Vi ska fundera lite till å kika runt! nu ska vi åka ut på "landet" å hälsa på svägerskan & Co. :)

Trevlig kväll på er!!


1 kommentar:

  1. Jag tycker att vagnen verkar passa er perfekt. Just att den är så nätt och smidig samt att den har en lätt kostruktion så att din dåliga rygg inte överbelastas om du behöver lyfta den. Den verkar väldigt allsidig. Samt att det finns insatsfästen för bilbarnstol att köpa till om ni så skulle vilja. Verkar super!

    SvaraRadera