Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 9 september 2012

Myser

Ännu en bra helg har passerat :) i fredags var vi hembjudna på middag hos ett par vänner så det va en lugn och härlig kväll :)

Lördagen inleddes med ett dressyrpass på Flintan :) jag rider fortfarande men inte länge till.. Kommer sakna ridningen oerhört mkt men vill inte riskera att ramla av :/ vet flera som ridit fram till 1-2 månader innan sin förlossning.. Och det va en herrans massa år sen jag ramlade av en häst.. Men tycker inte det är värt det.. Även den snällaste hästen kan bli rädd och hoppa till...

Efter ridningen bakade jag och förberedde inför dagens gäster. Min ena syster med familj kom vid ett och stannade till kl 23.. Supermysigt <3

Idag har vi hängt på golfklubben. Nyttigt , vi har tränat p spelat allt för sällan sista tiden! Började med att gå en runda på korthålsbanan, men vi var väldigt slarviga båda två.. Snacka om att det är färskvara!! Sen lunchade vi å började vår fortsättnigskurs med samma tränare som vi hade på första kursen. Vi fick skriva ner vad vi har problem med och vad vi vill förbättra å sen sto vi i 2 h och tränade medan han coachade oss. Vi blev även filmade :) bara dessa två timmarna var sjukt bra och gav bra resultat!! Men det är två tillfällen till. Så nu ska vi bannemig få ordning på golfen! Målet är som sagt att komma ner till 36 denna säsongen!! :)

Trodde aldrig jag skulle gilla golfen så mkt! Men trots blåsor på handen, inflammation i handled, träningsvärk, dålig sving, dåligt väder och massa annat negativt så är det sjukt kul!! :)

Trött Lina efter dagens golf!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar