Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 4 september 2012

turning 31

Igår fyllde jag år! Jag älskar att fylla år och tycker att det är den bästa dagen på året ;) ooh yes, jag kan också vara ego... precis som att jag älskade min möhippa för den kvällen handlade allt om mig.. inte så ofta som det händer.. förutom här på bloggen förstås.. ha ha!! men här e det ju en monolog vilket ju inte är samma grej..

I alla fall så var dock gårdagen den sämsta födelsedagen nånsin... hela dagen låg ett bråk i bakhuvudet och sänkte mitt humör.. ingen höjdare... men Mange fick med mig ut och på andra tankar då vi åt en mysig middag på Atmosfär. Kom hem igen strax innan kl 20 och somnade i soffan en kvart senare av utmattning.. rolig fölsedag.... men men, det kommer fler. Nästa kan ju bara bli bättre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar