Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 28 september 2012

Facebook

Jag har alltid varit väldigt aktiv på Facebook. Jag gillar funktionen att kunna dela med mig och kunna följa mina vänner. Eftersom jag bott på spridda platser så är mina vänner spridda över världen men tack vare FB kan vi fortfarande följa varandra :) I like!!

Förr uppdaterade jag min status minst en gång om dagen, oftast mer, och jag ser inget fel med det. Vissa störde sig på detta och klagade till mig.. Jag har aldrig förstått mig på det där.. Varför går man in å läser om man inte vill?

I alla fall.. De senaste månaderna har det blivit att jag skriver mer sällan på fb.. Kanske 2-3 ggr i veckan istället för per dag. Bara blivit så, inget genomtänkt.. Jag har dock blivit mer aktiv på bloggen istället ;)

Det lustiga i historien är att nu har vissa av dem som klagade innan börjat efterlysa mina statusar!! Ha ha.. Jag är tydligen saknad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar