Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 16 november 2011

Vulkan och hastar

Idag gjorde vi nagot spannande! Vi akte pa en battur ut till en o som ar en levande vulkan. Den angade ut gaser och vi fick ha hjalm och gasmask och speciella klader.. verkligen en upplevelse!
Batresan ut till on tog 1,5 h och det va ut i Stilla Havet och det va san hoga vagor sa jag blev sjosjuk.. Men det va jattemanga som blev det och alla de andra blev placerade langst bak i baten och satt a kraktes ikapp och jag tankte bara att jag kan inte inte ga bak till dem for da kraks jag direkt... kvittar om jag inte hade varit sjosjuk, jag hade krakts anda for jag e sa ackelmagad av sant.. sa jag satt envist kvar langst fram, fick en krakpase och satt a stirrad eblint pa horisonten.. nar baten val stannade sa va jag bara nagra minuter fran att klara mig.. sjukt skont att jag klarade mig.. puh! Sen fick jag en sjosjuketablett sa jag sov hela batresan tillbaka! skont!!

Efter batturen sa korde vi fullt os tillbaka till Rotarua for en kvallstur pa hastryggen. Vi ringde och bokade pa vagen och de la in en extra tur bara for oss, sa det va bara vi tva och guiden. Jattemysigt och saaaa vackert!! Mange va sa duktig som dundrade fram i galopp over falten!! Duktiga darling <3

Imorn blir det sista actiondagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar